Sunday, December 2, 2012

זעם האלים :(

וואו

עבר מלא מלא זמן מאז הפוסט האחרון... לצערי היו לי הרבה מאוד בעיות שלא קשורות לסטארטאפ... האמת שעוד לא נפתרתי מהן... יש שיפור בחלקן.
אחד הדברים הוא הראייה שלי שנדפקה טוטאלית מהשילוב של חוסר שעות שינה + עבודה אינטנסיבית מול המסך

הפעם הפוסט יהיה ריגשי ומלנכולי... (כרגיל?)

לפעמים אני חושב, שאם יש "בונה עולם" ( ;-) ) שם למעלה, אז הוא אומר לי "אל תמשיך עם זה!!!! אל!!!!!"
כי כל הזמן אני חווה קשיים ובעיות ומה לא... ואני ממשיך עם הראש בקיר
אז נשאלת השאלה... 

מה יגמר קודם... מימוש החלום שלמענו אני חי, או אני... (פלוס חשבון הבנק)

לפעמים... אתה כל כך עסוק בבעיות של הסטארטאפ, עד שהחיים מדביקים את הפער ומזכירים לך "הלו, לנו יש יותר שליטה על הרצונות שלך... אם אתה חושב ששם יש לך בעיות, חכה חכה..."


אז לצערי אין לי עידכון כל כך... אני יכול להגיד לכם שאני מנסה להדביק את הפער... בהדרגה.
התסכול הנצבר הוא עצום (עקב החוסר בעבודה שהיה לי)... 
בנוסף קורים לי הרבה מאוד דברים בחיים... (בעיקר לא דברים טובים... תודה ששאלתם)

והדד-ליין שהקצבתי לסטארטאפ , מתקרב... 

מה יהיה ? לה' פתרונים.

No comments:

Post a Comment